SENTIEROS FRANCISCANOS

Casignano-Stia

Iz Casignana sem se odpravil proti večjemu naselju z imenom Rignano Sull'Arno. Ker je Casignano v hribih, sem proti prej omenjemu naselju hodil po kolovozih, makadamskih in asfaltnih cestah. Pot se je v glavnem spuščala. Deležen sem bil lepih pogledov na gričevnato pokrajino, ki so jo prekinjale poseke z manjšimi zaselki oziroma posamičnimi hišami. Hodil sem tudi mimo nasadov oljk.

Pokrajina nad Rignanom Sull'Arnom

Ko sem prispel v Rignano Sull'Arno, skozi katerega teče reka Arno, kot skozi Firence, sem se ustavil v trgovini, kjer sem si kupil vodo in sadje. Po nakupu sem se odpravil proti kraju Sant'Ellero, ki ima tudi železniško postajo. Do tega kraja je potrebno hoditi po dokaj prometni asfaltni cesti, ki se vije po manjši dolini.

Iz Santa'Ellera pa sem se začel vzpenjati proti Consumi, ki leži na višini okoli 1000 m nad morjem. Po asfaltni cesti sem prišel najprej do vasice Fontiserni, kjer so imeli tudi manjše vinograde, bolj za lastne potrebe. Nekateri izmed teh zaselkov imajo tudi skromne cerkve, ki so po arhitekturi drugačne od večine, ki jih imamo v Sloveniji. Ob poti pa je bilo zanimivo opazovati tudi divje jablane, katerih drobni plodovi so šele dozorevali. Naslednja vas, skozi katero sem šel je bila Paterno. Od tu pa sem se povzpel do Magnale, kjer je tudi grad. Od tu naprej pa se je potrebno vzpenjati po planinskih in makadamskih poteh, kolovozih skozi gozdove, ki na višji višini preidejo iz listnatih v iglaste gozdove. Že v bližini Consume pridemo do gozdnega območja, ki je ograjen z ograjo. Napisi nas opozarjajo, da je na tem območju prepovedan lov. Ko sem prišel do smerokaza, ki je sporočal, da je do Consume še 35 minut, sem zaradi izključitve funkcije na GPS napravi, ki beleži prehojeno pot, nevede zavil nazaj proti Paternu. Po skoraj 3 urni hoji sem prišel nazaj v Paterno. Ker se je začelo že nočiti, sem na turistični kmetiji Palaia postavil šotor in tam prespal. Drugi dan pa odšel na železniško postajo Sant'Ellero, od koder sem se odpeljal nazaj v Firence. Popoldan pa sem se peljal z avtobusom čez Consumo do Stie. Skozi okno avtobusa sem videl kraje, ki bi jih moral prehoditi. V Stiji sem prespal v hotelu Fattoria la Foresta, od koder sem naslednji dan nadaljeval pot do Badije Prataglije (Badia Prataglia).

Od Casignana do Stie je najbolj primerno hoditi v 2 etapah. 1. dan od Casignana do Consume, kjer imajo tudi prenočišča. 2. dan pa od Consume do Stie.

Hotel Fattoria la Foresta v Stiji (Stia)